Guavas & bananas who are afraid of heights



Haha, ni är inte dumma! Er går inte att lura (förutom en och annan i skolan + Antons mamma, Ouups! Så skämtet gick ju inte helt åt skogen!). Fast det är bra att ni "känner" mig så väl att det där inte skulle kunna vara sant... Fytusan. Inget illa menat mot unga mammor och så, men det är verkligen ingen grej för mig.

Bara för mig att börja blogga normalt nu då. Blev inte fler aprilskämt igår. Hade lovat mig själv att inte bli lurad sen kommer mormor och berättar att hon vunnit pengar och självklart gick jag på det. Vem tror att ens mormor ska skoja med en om något sånt? Priceless. :blush:

Menmen, till nåt annat; blev inga fler inlägg igår eftersom jag helt enkelt inte hade tid. Var och träffade Noomi och sen bar det direkt av till Markan för att se grabbarna spela, just like good old days. Var hemma cirka 20 minuter under hela dagen och då hade jag inte tid, men idag är jag igång igen som vanligt!

Btw. Det har kommit ut nya Festisar! Både nya flaskor och nya smaker. Jag var tvungen att testa den nya blå men banan och guava smak! Inget märkvärdigt dock. Vet att jag skulle sluta med all mat och dricka men jag är Miss Festis så var tvungen att skriva lite om det.

Oj vad mycket text det blev. Får ta och avsluta och börja ta bilder på vad jag har handlat idag istället.
Stay tuned!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...