Lovely and gorgeous

Tyvärr går inte fotandet på kläderna särskilt snabbt så det får vänta tills imorgon.
Men jag har tagit kort på två av ringarna jag köpte som kan vara en bra start på min lilla inköps review.
Ingen har väl missat H&M's dubbelringar! Hur fina som helst. Endast en femtilapp också, kap! :)

Egentligen skulle jag vilja ha lite pixeldust på bilden men eftersom jag fortfarande inte har min skoldator så får denna bilden duga. Nu ska jag se på "I am Number 4" med min underbara pojkvän som jag älskar super duper mycket, speciellt nu när han måste stå ut med att jag bloggar. Ska gå och poppa lite poppisar till honom bara för det!
TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...