Simple swedish




Det är faktiskt roligt att se. Amerikanarna måste tro att vi är tosiga.
Men... Svenskan är ju faktiskt ett klurigt språk?
Finns även "Del 2" och "Del 3" om ni är sugna på att lära er mer!

Tyckte att det förra inlägget sänkte stämningen på bloggen lite. Därför tänkte jag dela med mig av denna roliga video, ni tycker säkert inte att den är särskilt rolig men det tycker jag och det är min blogg så ni får stå ut med min dåliga humor.

På tal om något helt annat sitter jag just nu och pluggar internationella relationer, eller jag "pluggar". Det är som att läsa om en sömntablett nästan, mycket, sövande... Som tur är har jag Lil Wayne's album i öronen, bra... bättre... och där stannar vi.♥
TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...