The art of losing

Verkligen fel vecka att vara tjej, så att säga. Har ont i magen som en r*v och sörjer att det regnar ute.
Fortfarande varken skol- eller lånedator. Sucks big time. Nästan så att man vill gråta lite.
Men jakten fortsätter! Tror till och med att det håller på att fixa sig nu!
Men man kan aldrig vara helt säker.
;(
Näe, vad deprimerande inlägg detta blev nu!
Kanske dags att liva upp stämningen lite?
På fredag åker jag och mamma! Åhh, snart så!

Just det! Jag har ju glömt att berätta att min H&M beställning från... januari (?) kom igår!
Sugna på att se vad som var i?
;)
Nu ska jag ta på mig min nya rosa mysdress och öva vidare på mina prov.
Tur att det snart är lov!
TTYL


Postat av: Beundrar 743

Vilken tur anton har som har en så fin och vacker tjej som du

2011-04-13 @ 21:09:29


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...