New in - Fringe


Då var det gjort! :blush:
Var verkligen tid för en förändring och det känns superbra att ha lugg igen! Hade det senast när jag var... 10 kanske?
Men då var jag lite mulligare i ansiktet och passade inte alls i det.
Men nu är jag nöjd och trivs superbra i det.
Dock ser håret 1000 gånger bättre ut i verkligheten, hade glömt hur svårt det var att ta bilder på sig själv så fick bli en dålig mobilbild! Imorgon får jag be Anton fota mig så ni får se något bättre bilder.

Vad tycker du om min senaste hårförändring?
TTYL

Postat av: Palm

WOW! shocktillstånd :O det ser inte så bra ut bilden :O men ser helt okey ut :) hoppas det ser bättre ut IRL då för du var jättefin innan och nu bara fin :O får se hur det ser ut när man ser dig :)

2011-04-20 @ 21:51:52
Postat av: Anton

Kiii-ness barn :D :love:

2011-04-21 @ 11:18:30
Postat av: amanda

riktigt läcker blogg du har :)



hur mår du? :)

2011-04-21 @ 14:33:15
URL: http://amanddaberglund.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...