What is love?



Du får mig att känna mig speciell, Det vi har är speciellt.
Jag älskar dig, finaste du.
 7 dagar ifrån mitt hjärta, SJU DAGAR. Inte mycket egentligen om man tänker efter. Men jag tycker INTE OM DET. Jag hoppas det blir tidigare. Vill pussa på min man nu!

Kärlek för mig är när du håller min hand och utan att använda ord kan göra mig lugn ända in i själen. Kärlek för mig är när dina ögon kan få mina att gnistra trots att dom egentligen vill fälla tårar. Kärlek för mig är när dina andetag mot min hud kan få mig att känna trygghet trots att allt runtomkring mig står i lågor. Kärlek för mig är när våra händer hittar varandra i ett kolsvart rum och när våra läppar kan mötas trots brist på ljus. Kärlek för mig är det där extra slaget mitt hjärta slår varje gång du visar dig. Men framför allt, kärlek för mig är säkerheten jag känner därför att jag vågar tro på att du aldrig kommer att skada mig.

Jag har skapat kärlek.
Vi har skapat kärlek.
Och jag älskar dig.
♥♥


Postat av: anton

i love you, I cant live without you. tilda gumman du är min ljus i mörkret älskar dig så himla mkt. <3

2011-04-10 @ 21:42:42


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...