Anton Svensson



Det här inlägget är bara till dig, just eftersom du var 2010/2011's största kärlek, lycka och mening med livet, jag skulle kunna skriva en hel lista på allt du var för mig. Men framför allt var du mitt största beroende - så ta åt dig av varenda ord i låten.

Det vi hade var inte kärlek, det var inte vänskap, utan det var något annat som jag inte kan sätta ord på.
Det var något speciellt med dig och mig. Något som gjorde oss oskiljaktiga,
något som gjorde att jag hade svårt att klara mig utan dig.

Men våra hjärtan var inte gjorda för varandra.
Vi levde olika liv. Olika världar. Olika fantasier. Din var lugn. Min var vild. Du trodde på ödet.
Jag trodde på kärlek.


Postat av: Anonym

Snyft och snor!

2011-08-09 @ 15:15:20
Postat av: Anonym

palla att du är tillsammans med honom i 19 månader och sedan gör slut på facebook.. pinsamt förfan.

2011-08-09 @ 17:41:22
Postat av: Matilda

Svar till Anonym #2 : Jag gjorde inte slut med honom via facebook så jag förstår inte riktigt vad du pratar om just nu? Jag gjorde slut när jag var hemma hos honom så mind your own buisness, okej?

2011-08-09 @ 18:57:18
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Matilda

Svar till Emma "Anonym" Persson: Fick precis reda på att Anton går runt och säger att jag gjorde slut över Facebook men detta är alltså INTE sant. -.-'

2011-08-09 @ 19:09:18
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...