Jag vet vad jag flyr ifrån, men inte vad jag söker.



Godmorgon Sunshines
!
Ursäkta för att jag inte uppdaterade igår men jag hade verkligen ingen inspiration. Men idag är jag på gång igen!
Tänkte bland annat fördriva tiden idag med att skapa en liten presentation om mig på bloggen,
har fått förfrågningar om det så... Bättre sent än aldrig som man brukar säga.
:)
Får dock se hur mycket jag hinner... Ska hinna med en runda till Kristianstad samt jobba i några timmar idag,
sen kvällen kommer spenderas med gosisen min. Heartattack!

Men så fort jag får en lucka så lovar jag att uppdatera er! Har massor av roliga inlägg på lager.
Spännande va? Haha, ha en bra dag allihopa!
TTYL


Postat av: michelle - Its all about who you are

Fin blogg du har!



Följa varandra via bloglovin?

Var då också med i min tävling om en valfri

"Special designad" kamerarem, det ända som behövs är att du

följer mig på bloglovin och att du skriver en söt kommentar om att du är med. Kram :)

2011-08-20 @ 13:29:44
URL: http://michellepunktse.blogg.se/
Postat av: Elina

sv: Åh, vad kul att den uppskattas! Hahah, ja, jag kan verkligen känna igen mig i det där! Och jag älskar det lika mycket nu som för tio år sedan! :)

2011-08-21 @ 16:36:11
URL: http://continuedreaming.devote.se
Postat av: ronjja

vill ha något nytt tyvärr. haha :)

tack sötnos, måste påstå att bilden är suuuuuuuper fin! fortsätt så.

2011-08-21 @ 21:31:41
URL: http://ronjjazetterberg.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...