MittNamnhalsband.se




Har gått och totalt kärat ner mig i mitt nya halsband från MittNamnhalsband!
Enkelt, snyggt och allmänt gorgeous helt enkelt. Finns i flera olika modeller om man inte känner för att vara lika mainstream som jag. Dock är det verkligen den perfekta julklappen om du är på jakt efter något till tjejkompisen, flickvännen eller kanske till och med din mamma? Börjar ju bli lite bråttom nu och jag vet
fortfarande inte vad jag ska köpa till pojkvännen, fan. 

Mmmhmm... Såatte....
 Besök MittNamnhalsband.se för att själv beställa ditt personliga smycke redan idag!
Superbra priser och dessutom är det fraktfritt fram till jul.
LIKE IT & HYPE IT KIDS!

Halsbandet jag köpte hittar ni HÄR.


Postat av: brutal

åh älskar tröjan. så mys.

2011-12-03 @ 01:46:03
URL: http://brutalweapons.se
Postat av: Lina

Jätte fint halsband,jag vill också beställa sådant kan bli riktigt fina julklappar..men ack dessa pengar också man vet aldrig hur mycket man får varje månad och det skall ju räcka till allt.Det med att du kommenterar med en tävling i min blogg det gör inget,det e sådant jag vill också ha för annars missar man ju tävlingarna =)..skall titta in på tävlingen direkt..kram

2011-12-08 @ 09:33:44
URL: http://mammatillhampus.blogspot.com/
Postat av: Moa

Gillar din blogg som faen!

Assöt är du också!

2012-01-04 @ 15:54:40
URL: http://moahmargarethas.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...