Tips: Rosenserien



Har fått in en del frågor om hur jag får så fin hud så tänkte att det kanske var dags att dela med mig av "hemligheten" bakom min hy. Namnet är rosenserien som är en naturlig och ekologisk hudvård skapad av bland annat rosenolja och grönt te. Man får verkligen supermjuk och len hud av deras produkter så om ni har problem med er hy så tycker jag att ni ska kika in på deras produkter direkt. Deras sortiment hittar ni HÄR.

Just nu använder jag mig av deras svanenmärkta fuktkräm och rosenvatten som dessutom luktar jättefräschtBåde jag och min mamma använder rosenserien nästan dagligen och märkte redan från första dagen stor skillnad! 

Slutligen! Eftersom ni är världens finaste läsare tänkte jag ge er chansen att vinna en likadan fuktkräm som jag använder! Inte helt fel va? Tävlingen publiceras senare under kvällen eller imorgon. Så håll utkik!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...