Av allting här i världen jag önskar allra mest, att aldrig jag skall skiljas ifrån min lilla häst.


Har ni sett hur fint min nya häst rockar mitt sovrum?
Monterade upp det lilla miraklet igår och är verkligen stennöjd!

Känns som jag inte gör annat än pluggar nu för tiden. Dock känns det skönt att snart få stryka Matte D från listan och påbörja de sista uppgifterna innan lovet. Skulle bra gärna vilja lägga mig ner för att läsa Sommar i New York men det får vi spara till senare för nu ska jag rocka lite matematik!

Glöm inte att tävlingen om valfritt smycken ifrån serien "Steal my style" avslutas ikväll klockan 21.00!
Delta HÄR.


Postat av: Saywoff - Celine

älskar tröjan, var är den ifrån? :)

2011-12-12 @ 16:14:33
URL: http://saywoff.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...