Heartday

Idag är det (som alla vet) Alla hjärtans dag och det känns som att man antingen älskar denna dagen för att man har någon att fira den med, eller hatar den för att man är ensam.

Om man frågar mig skulle jag inte definera Alla hjärtans dag som "kärlekens dag".
En dag full av kärlek ska inte firas en gång om året utan dagligen! Alla hjärtans dag för mig behöver inte vara något speciellt. Det behöver inte vara en stor middag, en romantisk promenad eller ens blommor.
En dag som skulle kunna kallas "kärlekens dag" för mig skulle vara en dag med den personen som jag bryr mig om och att göra saker som jag gillar tillsammans med den. Titta på film, spela spel eller dansa i vardagsrummet. Kärlekens dag behöver inte vara något annat än en dag fylld med fullständig kärlek, en dag när du inte vill rusa förbi allt utan bara leva i stunden varenda ögonblick.

Någon mer än jag som tycker att Alla hjärtans dag känns lite påtvingat?


Postat av: Bessy

GlAd AlLa HjÄrTaNs DaG! (: <3

2011-02-14 @ 21:23:40
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: anton

noob ^ det e sjukt överskattat egentligen men ändå möjsigt ^^ <3

2011-02-14 @ 22:17:04


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...