Sunny day


Lyckades äntligen fixXxa en GIF-bild i Photoshop!

Hur fint väder som helst idag! Nu är det bara värmen som saknas för att jag ska vara nöjd.
 Känns nästan som man glömt hur det är att dra på sig bikinin direkt när man vaknar och gå ut till baksidan för att lägga sig och sola. Då när man måste ha en vattenflaska med sig för att svalka sig själv bara för det är så himla varmt.
Jag saknar det och jag vill ha det nu.
Varför är vintern så otroligt lång när världens bästa sommar tar slut så snabbt?

Jaja. Nu blir det Väla och ikväll ska jag äntligen få träffa min boyie igen! ♥
Btw, vi är nu inte längre ett av de få hus i Hässleholm som inte har mikrovågsugn! Efter 12 år så har vi nu låtit en liten varelse flytta in. Ni vet vad det betyder? Vi kan göra mikropop! ♥♥
TTYL


Postat av: Anonym

Man vill nästan pussa tillbaka. Vad duktig du e

2011-02-19 @ 15:58:31
Postat av: Ellen

Hejsan! :D Ville bara säga att jag älskar verkligen din blogg och brukar läsa den! :D Skulle vara kul om du kanske skrev en liten kommentar om vad du tycker om mitt nya anteckningsblock, or something :)

Ha det så bra! :D

2011-02-20 @ 22:28:01
URL: http://fashionbyellen.webblogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...