It's Friday, I'm in love

 

Idag är det fredag och det är ju bara förbaskat bra! Har haft en sjukt bra dag än så länge, antingen för att jag åt tacos igår eller för att det är fredag (hmmm... jag chansar på att det är tacosens förtjänst!). En fågel viskade förövrigt i mitt öra att det bara är tio skoldagar tills det är lov igen. Är det dumt att redan vara skoltrött?

 

Anyway, just nu ligger jag i min favoritsäng, i mitt favoritrum med min favoritkille och bara njuter av mitt liv. Är så mycket roligt som händer nu framöver så kan inte annat än älska allt. Nä, end of words, dags för veckans andra pizza för min del!

 

Life is sweet!


Postat av: Bessy

nice bild :)

För jag orkar oftast inte och jag har inget o skriva om.. sj då?:P

2011-02-04 @ 21:45:24
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...