8 Februari



Fick ett paket idag med världens bästa plagg i. Har mer eller mindre flyttat in i den lite och önskar jag kunde ha den på mig alltid, känns lite småkonstigt att ha den i skolan bara men det ska inte skilja mig ifrån min jättebebis... Vet ni vad jag menar för plagg? Inte så svårt kanske...

Tack förresten för alla gratulationer som har kommit in än så länge! Har kommit lite ifrån överallt: sms, samtal, facebook, bilddagboken (haha), mail, kommentarer här i bloggen...
TACK ALLA!

Har btw börjat trixa med en ny headerrrrr och som ni ser har jag en tillfällig just nu. Trivdes inte med förra headern så får se om den nya blir värd! TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...