Bad me



Sorry för kass uppdatering. Har haft fullt upp med allt annat. Igår var jag på mitt livs första "riktiga" date tillsammans med Anton. Var hur mysigt som helst! Han bjöd mig på Cats och efter det var det mys hemma hos honom med tända ljus som gällde. Idag däremot var jag på stan med fina Gabriella Nilsson och tog en väl förtjänad fika. Också hur mysigt som helst!

Och nu sitter jag här i min säng med en bit smörgåstårta i knäet och tittar på Let's Dance. Inte mitt favorit program precis men med de fina sällskapet jag har så går det bra ändå. Väldigt fin fredagkväll om jag får säga det själv. Livet som lyxlirare fortsätter.

Love / me<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...