Home is where my heart is



Då var jag äntligen hemma efter en väldigt lång dag. Är galet trött.
Efter skolan åkte jag in till K-staden med Rasmus och Anton och där hittade jag en hel del fynd. Är jättenöjd! 
När shoppingrundan inte hade mer att bjuda på blev det en liten paus på Infinity, yey!
Men nu är jag hemma och efter en sådan här dag sitter ett glas juice finare än vad man kan ana. Mmh...
Försökte förresten mobilblogga lite idag men som ni har märkt har här inte hamnat några inlägg så mobilbloggandet var inte särskilt lyckat.


Postat av: Bessy

Nice! Vad köpte du? :)

2011-01-26 @ 19:33:19
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; klart, jättebra gjort ju :D

Wish I had your skillz :P

Elr hur, den e så fin :)

2011-01-26 @ 20:16:32


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...