Resumé finale part

Oktober:







Jag var på blå fest tillsammans med min klass och alla andra INT;are och lekte lekar en hel kväll. Var inte riktigt det jag hade tänkt mig när min klass fick inbjudan (men vi hade det trevligt ändå). Jag och Anton passade huset så det blev mys för hela slanten på vår 9 månaders dag. Mitt chokladberoende fortsatte då Marabou började sälja vit choklad. Jag köpte äntligen Viva la Juicy och det var verkligen kärlek vid första ögonkastet.

November:





 


Månaden inleddes med lov och Ullared. Målet var att handla alla julklappar men köpte inte en enda. Efter Ullared så var det dags för utkläddningsparty på björket. Jag klädde ut mig till en Bunny och det slutade med att jag hamnade uppe på Björksäters scen. Det började bli extremt stressigt i skolan vilket ledde till att jag började bli beroende av Kokoste, men även till att jag knappt hade någon fritid längre. Min kära iPhone kom hem till mig och jag var på guldbröllop. Jag var även på 16-års fest hos Emil Svensson och hade myskväll med Isabella Marcolin. Ungefär i samma veva kom snön. Detta var med andra ord en väldigt händelserik månad.

December:








Skolan började leda mot sitt slut och det märktes verkligen att mer eller mindre hela klassen behövde lov. All stress från skolan ledde till att jag tog en paus från bloggandet. (Men redan efter 4 dagar var jag tillbaka.) Jag var och såg Sean Banan på björket, hade fribiljetter och hade jag inte haft det skulle jag antagligen inte dragit dit. Dagen efter björket blev jag förkyld och efter det blev det bara värre. Tack vare att jag blev sjuk lärde jag känna Dexter och redan efter första avsnittet var jag fast! Det var dags för skolavslutning och kort därefter var det julfirande som gällde. Firade även min pappa som fyllde 55 år och någonstans vid denna tid började jag att skriva min resumé.

The end.


Postat av: Bessy

Lovet gick för fort :(

White chocolat <333333

2011-01-21 @ 13:51:32
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...