...u can't stop!



Hej alla sötnosar! Precis hemkommen från skolan och sitter just nu och förbereder mig för att snart drunkna i min samhällskunskaps bok. Tänkte att mitt pringlesrör skulle få vara min räddning denna eftermiddag. Måste nog erkänna att den är det bästa läxläsnings-sällskapet som finns!

Måste även passa på att fråga, nu när vi ändå är inne på pringles snacket, varför finns det inte rosa chips i Sverige? Dock är de i smak av räkor, så det skulle nog vara den enda anledningen för mig att lära mig äta räkor.
Annars finns det ju alltid citron. Eller vad sägs som blåbär?


Postat av: anton

fan vad klockrent med rosa men smakar säkert skit. dela med dig :D:D <3

2011-01-31 @ 16:18:53
Postat av: meinalay

det är gott med räkor :O

2011-01-31 @ 16:26:03
Postat av: Emil! YAO!

Tycker inte om chips :( Det är gay!

2011-01-31 @ 20:30:06
Postat av: Matilda

Anton; Du vill ju att jag ska lära mig äta räkor så köp rosa chips till mig! :) Jag har köpt party size så här är några chips till dig med, komsi sötnos :) !

Meina; Kan tyvärr inte hålla med dig :(

Emil; Sluta vara så negativ alltid Emil. Jag blir ledsen på dig...

2011-01-31 @ 20:33:21
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Bessy

ÅHH gott med Pringles!! Har inte smakat alla de dock xD

2011-01-31 @ 21:10:15
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...