Ett syskonskap är vänskap på en djupare nivå

Åhh, vad underbart S!esta var! Ni får faktiskt ha lite förståelse över den dåliga uppdateringen.
Bilder och mer om det kommer upp imorgon! :blush:

Idag var jag på namngivning för Noomi, hon blir bara sötare och sötare för varje gång jag ser henne!
Men trots att det är Noomis dag idag så tänker jag tillägna detta inlägg till min fina bror som fyller 30 år idag. 
Ibland studsar alla ord i världen runt inom mig och jag kan prata hur mycket som helst. Men när jag ska försöka förklara för min bror vad han betyder för mig.
Då finner jag inga ord. 

Om jag bara kunde förklara en enda liten sak för dig, då skulle jag förklara vilken otroligt underbar människa jag tycker att du är, och vilka fantastiska egenskaper du besitter. Dessutom är rollen som pappa som klippt och skuren för dig och jag är så stolt över dig och din fantastiska sambo som lyckades skapa en så vacker och magisk krabat.
Det jag försöker få fram är att Andreas Persson, du gör mig lycklig ♥





Näe, nu blir det pasta rouge och scream 4.
TTYL


Postat av: Bessy

Awh va sött!

Scream 4 är bra! :D



sv: Tack :D

2011-06-06 @ 00:44:14
URL: http://bessymannen.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...