All I need for my world to spin


Bilden kanske inte passar in till inlägget riktigt men tyckte att min fina pojkvän förtjänade att vara med på ett litet hörn idag. Fina fina Anton!

Vi kom precis hem efter ett fint besök i Karlshamn.
Vi var nämligen och träffade ingen mindre än min brorsdotter Noomi!
Hon var så extremt söt! Dock förstod jag inte varför alla tjatar om att bebisar luktar gott?
Jag tyckte inte hon luktade något speciellt? :question:

Men men, nu har jag i alla fall hållt ett barn för första gången i mitt liv!
Och inte för att skryta men hon verkade gilla mig så jag var nog född med gåvan att kunna hålla barn!
Haha näe, nu måste jag sluta men bilder på det lilla grynet kommer senare ikväll.
Stay tuned ♥

PS. Hittade världens finaste shortsdress i Karlshamn idag, dock hade jag inte pengar med mig *snyft*. DS


Postat av: Mamma

du måste ha fel på luktsinnet ;)

2011-03-26 @ 19:35:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...