Alla mina bilder från dag 1 i Stockholm














Ph1. Gabriella Gabbie Gobe Nilsson på tåget, änglalik som vanligt!
Ph2. Emilia och Josefine på tåget.
Ph3. Elin och Frida inviger Stockholm med en glad bild.
Ph4. En glad men pinsam bild som jag egentligen inte vill visa för allmänheten, men hade väl fått klagomål från klassen annars. Jag är i alla fall glad att äntligen vara framme.
Ph5. Annie och Emilia vid Sergels torg
Ph6&7. Emilia, Annie, Jag, Josefine, Elin och Tina inne på Centralstationen (även Johan kom med på ett litet hörn i bild 7).
Ph8. Jag, Josefine, Emmy, Emilia och Isabella inne på Centralstationen.
Ph9. Jag och Emilia i EU-huset.
Ph10. Josefine, Tina, Isabella, Elin, Filippa, Amanda och Frida inne på Centralstationen
(försökte få alla att säga "Hööör" när jag tog bilden så det är anledningen till de öppna munnarna).
Ph11. Närbilder på Elin och Josefine.
Ph12. Annie, Jag och Gabbie på vårt rum.

Och så vill jag nästan lova att typ 99% inte har läst den här texten så en applåd till alla er som orkade!

End of day 1.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...