Anton ♥



Logga endast in på blogg.se nu för att tillägna ett inlägg åt världens bästa, snyggaste, snällaste, smartaste, underbaraste, grymmaste, vackraste människa!
Ingen mindre än Per Gustav Anton Svensson, it's my boyfriend!
Och det jag vill ha sagt är:
Anton.
Jag Anna Matilda Persson älskar dig och uppskattar dig massor!
Och jag är så himla glad över att du är min och de bästa stunderna som finns är när jag är med dig.
Du är det finaste jag vet och jag älskar dig över allt annat!
Ville bara att du skulle veta det!


Postat av: anton

matilda jag älskar dig. du är mitt allt älskling <3 dem ända stunderna som inte är bra för mig är när jag är utan dig!

2011-03-29 @ 21:33:58


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...