Big wantie!




Bilder ifrån American Apparel's hemsida.

Har länge länge länge suktat efter en sån här AA Satin Jacka och såg nyss att det var sänkt pris på dem.
Åhh vad sugen jag är på en rosa eller svart eller guld eller silver!
Skulle inte tackat nej till att beställa hem en i var färg nu när jag tänker efter!
Det drar lite i shoppingnerven kan jag säga! Men jag ska stå emot!
Btw, Letade efter dem när jag var i Stockholm! Hittade jag någon? Näe. ;(
32 euro kostar de, ungefär 300 SEK?
SUGEN!

Nu ska jag förbereda inför redovisningen jag ska hålla på föräldramötet ikväll. Ska tänka på mina älskade
Satin Charmeuse Night Jacket så blir jag nog inte lika nervös.
TTYL!

upd. Har fått reda på nu att tröjan finns i Stockholm för 279 kronor!
Håller tummen på att den finns kvar nästnästa vecka.
Hoppas! Hoppas! Hoppas!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...