Bilder från Stockholm dag 2 del 1


















Ph1-7.  Lite olika bilder på folk i klassen utanför Naturhistoriska museet.
Ph8&9. Gabriella, Josefine, Frida, Emilia och jag testar livet som pingvin.
Ph10. En dinosaurie inne på Naturhistoriska museet.
Ph11. Jag och Annie äter på Pizza Hut.
Ph12&13. Inne på Expressen/Dagens nyheter. Här visas bilder på kända löpsedlar och bilder.
Ph14. Jag, Emilia och Annie testar på att göra en egen artikel.
Ph15. Jag och Annie visar upp resultatet på vår artikel.
Ph16. Klassen fick även göra en egen löpsedel och såhär blev resultatet.
(De som inte sett Laserturken förstår antagligen inte innebörden.)

TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...