Bilder från Stockholm dag 2 del 2 - Dramaten














Ph1. Såhär såg det ut när vi gjorde vid oss inför Dramaten. Här ser man även lite av vårt lyxiga och rena rum!
Ph2. Annie gör en make-over på Emilia.
Ph3. Gabbie kände för att ta lite fina ego-bilder. Väldigt fina!
Ph4-8. "Posarbilder" på mig och Gabbie. När man väl har gjort vid sig så får man ju ta vara på tillfället.
Ph9. Såhär såg jag ut denna kväll.
Ph10. Klassen utanför Dramaten.
Ph11. Jag, Emilia och Annie utanför Dramaten.
Ph12. Gabriella, Terése, Emmy, Frida och Filippa inne på Dramaten.
Ph13. Emilia, Annie och jag inne på Dramaten.

End of day 2.


Postat av: Emil

Du är så enormt fin :) helt sjukt :)

2011-03-22 @ 21:21:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...