Häagen*Dazs



Då var man äntligen hemma efter en fartfylld dag
Vid 2 åkte jag på kalas för att fira Louise och efter det åkte jag direkt till träningen.
När jag kom hem från dansen bar det av igen. Kom nämligen jag på att jag hade min cykel i skolan så det var bara att åka tillbaka till stan. Men NU är det lugn och ro som gäller! 
Om öva till prov räknas som lugn och ro förståss? Hmm...

Aja.
Gårdagen spenderades med grabbarna grusVinslövs gym.
Kanske lite skumt ställe att tillbringa lördagskvällen på? Men det var mysigt på sitt eget lilla vis.
Jag fick testa alla maskiner så min lilla kropp fick jobba hårt! Dock åt jag en heel Häagen*Dazs när jag kom hem så tror inte att träningen bidrog till särskilt mycket... :blush:  
Gott var det i alla fall, dock sviker jag aldrig mina älsklingar Ben & Jerry!

Nu är det plugga som gäller! As usual...
TTYL


Postat av: martina victoria kuhse

hej! ja, ringen finns kvar. maila mig om du är intresserad.

2011-03-28 @ 17:09:58
URL: http://tiiiinaa.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...