Mobilbilder + en "vanlig" torsdag



Mobilbilder från Stockholm när vi handlade tacotillbehör åt 64 stycken. I love gurka!
 
Godmorgon alla läsare
Ni kanske inte tycker att man kan säga så klockan 1 en vardag men några elever i INT1B vaknade precis så tyckte att "Godmorgon" var en bra start på detta inlägg.
Det är inte så att vi hade sovmorgon idag om ni trodde det, näe icke sa Nicke!
Faktum är att vi såg en film om Kubakrisen på 60-talet som inte var särskilt intressant (enligt mig).
Lät ämnet intressant eller? Näe.
I hate politikfilmer!

Nu ska vi snart åka till isbanan och testa på curling! Interesting!! Jag håller tummen på att jag blir något piggare av det..
TTYL (om jag kommer tillbaka levande såklart ;( )

upd. Hittade en liten smygbild från Skavlan-inspelningen på min mobil. Fy dig Matilda!


Postat av: Emil

Varför kan ni inte bara erkänna att ni ville leka så ni köpte en massa gurkor

2011-03-24 @ 22:13:38
Postat av: Matilda

Om det ändå vore så väl...

2011-03-25 @ 08:09:36
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Emil

Hahaha XD jo om den ändå hade varit så bra :D hade sett sjukt wierd ut XD

2011-03-26 @ 00:22:11


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...