Musikbomb + A lot of text



Idag släpptes biljetterna till detta årets dansuppvisning med temat... Näe, det får ni veta när ni kommer dit såklart! It's a secret you know! ;)
Det enda jag kan berätta är att det kommer bli awesome och att du kanske behöver öva upp kycklingdansen där hemma!
Hmm... Spännande va? En annan sak jag kan berätta är vilka låtar jag dansar till detta året!
La ut en likadan musikbomb ungefär samma tid förra året så ni vet hur det går till nu.

Tyvärr kan man endast lägga ut ett youtube-klipp / inlägg av någon skum anledning så därför blir det en liten länkning istället beroende på vilket program du använder. Youtube eller spotify.
Någon som vet vad länkproblemet beror på?

Låtarna jag dansar till detta året är:

Christina Aguilera - Bionic

Youtube länk


Sade - Morning Bird

Youtube länk

Jay Sean - Down

Youtube länk

Mix med Flo Rida - American Superstar, In the Ayer, Ack like you know och Club can't handle me

Blir ingen youtube länkning här eftersom det inte finns just den mixen.
Är det någon låt ni är nyfikna på får ni söka upp den!

I see you on the 7 of May!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...