Omnomnom!



Titta vad som väntade på mig hemma hos Anton när jag kom dit igår!
Omnomnom! I looove B&J!
Blev dock lite besviken på coconutterly :( Visst var den god men jag hade förväntat mig något helt annat.
Men älskar mina grabbar lika mycket för det!

För någon dag sen när jag skrev om deras glassar fick jag förresten besöksrekord på bloggen!
Det tackar jag Ben & Jerry för :)

Måste bara fråga, vad vill ni se mer av här? Har lite dåligt med fantasi just nu så tipsa tipsa tipsa!


Postat av: Bessy

Jag tkr du ska prova på videoinlägg ;P

2011-03-12 @ 19:50:55
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: Emil

Sjukt vacker :)

2011-03-19 @ 19:45:33


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...