The dress

Tystnaden som uppstår när man hittar den perfekta klänningen och upptäcker att den inte passar.

Sådär ja, nu tog jag mig äntligen tiden att blogga lite. Fick hem klänningen från Nelly igår och den passade inte. Trodde att jag skulle dö där en liten stund.
Kom ihåg! Bilden gör verkligen klänningen inte rättvis! Den är 1000 gånger finare i verkligheten!

Nu ska jag kolla vidare på Hulken men fler inlägg är på ingång!
Måste ju ta igen det jag missade igår så
stay tuned!


Postat av: Bessy

awww hitta den i en annan storlek då D:



jo, hade lust o ändra lite :D

2011-03-12 @ 12:32:40
URL: http://bessymannen.blogg.se/
Postat av: meinalay

hur mycket kostar den gulli? :D

2011-03-14 @ 17:31:47
Postat av: Matilda

Kostade 299kr. Har inte skickat tillbaka den än så om du är sugen kan du få köpa min?

2011-03-14 @ 17:33:32
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...