Curling

Jag har ju glömt att berätta hur curlingen gick idag! :blush:
 Det är nog fler än jag som tycker att det ser så himla lätt ut att glida fram och släppa iväg den där stenen.
Jo tjena mittbena. Det var MEGAsvårt. Jag kunde knappt stå upp. Fick stötta mig på den där kvasten eller vad det nu var. Antagligen såg jag ut som Bambi på is när jag försökte glida runder, men det var det nog fler än jag som gjorde!
Var något otroligt svårt men himla kul så har ni någon gång chansen att testa på det så gör det!

Med lite övning kan jag nog joina landslaget snart. Haha, näe, inte riktigt!
TTYL


Postat av: Emil

Av rent intresse :D trillade någon? :D

2011-03-24 @ 22:05:44
Postat av: Matilda

Hahaha ja det var flera stycken fina fall på isen idag ;)

2011-03-24 @ 22:07:01
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...