All the girls' standing in the line for the bathroom








Idag har det inte hänt något "extra ordinärt eller överflöd. tjalala" men vem vet, dagen är inte slut än.
Verkligen helt fel vecka att vara tjej så fick gå hem från skolan förut så nu ligger jag i min säng och ser på nya avsnitt av Project Runway. Ska snart åka och handla lite choklad, skaparen av Marabou är min räddare i nöden!

Ovanför ser ni ett urval av bilderna från dansshowen, resten ligger ute på facebook så antar att de flesta redan har sett bilderna där. Men tycker att dessa bilder sammanfattar ganska bra för er som inte sett dem!
Nu ska jag titta vidare på PR och sen blir det rensning, rensning, rensning!
TTYL




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...