Förmågan att vara modern/SLASH/speciell och annorlunda



Träffade tre tjejer idag som ville att jag skulle ta en fanbild med dem och självklart ställde jag upp!
Okej skämt åsido men ibland får man faktiskt skoja till det lite.

Det här inlägget tänkte jag tillägna Terése "Tessan" Ericsson, Gabriella "Gobe" Nilsson och Annie "Henke" Henriksson eftersom de är tre riktigt härliga tjejer som tillhör en helt annan planet och helt enkelt är amazing!

Annie har jag känt sedan en lång tid tillbaka och hon är verkligen en av mina bästa vänner. Terése och Gabriella kom in i mitt liv samtidigt och trots att jag inte känt dem mer än 9 månader har de redan hittat en plats i mitt hjärta som de tog med en sådan väldig storm att jag nästan slogs omkull av deras kärlek.
Ni tjejer gör alla tuffa dagar så mycket lättare.
Fantastiska ni




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...