Överlevde på nostalgi men i minnets bilder fanns bara tragedi



Eric Amarillo - Om sanningen ska fram
Mest spelade låten hos mig just nu. Otroligt ärlig och underbar!

Har inte så mycket mer att skriva om egentligen, alla dagar följer samma mönster och känns inte så himla intressant att berätta om vad som händer i skolan. Kan väl berätta att jag hade nationellt prov i engelska idag, gick hyffsat dåligt.
Tack så mycket gubben där uppe i molnen. Ibland är du för go! :)
Nu när jag ändå klagar lite på han där uppe kan jag säga att jag hatar att det varma vädret hux flux bara råkade bestämma sig för att dra. Inte okej.

Hmm tror att det var allt för denna gången. Over'n'out.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...