Tonight I’m not takin’ no calls, ’cause I’ll be dancin’


Bild från förra årets dansuppvisning.

Nu är dansuppvisningen närmre än någonsin!
Ikväll ska vi dansa i kulturhuset för att vänja oss vid scenen så det är först nu som jag inser hur nära showen verkligen är. Detta blir min 7e dansuppvisning så egentligen är det inget nytt för mig, men ändå är jag lika nervös varje år. Är på träning halv 5-9 så blir lite snålt med inlägg här ikväll, ni får försöka överleva.

Nu ska jag lämna er bloggläsare för att återgå till Top model och äta pizza, ingen bra kombination alls egentligen!
Men sund och rund ska man vara.
TTYL


Postat av: Fanny

yäyäyäyäy, jag är med på Matildas blogg!

2011-05-04 @ 17:17:27


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...