Jag ser inga gnistor slå ifrån min egen glöd



Det var så längesen sist jag kände hjärtat slå, om det slår gnistor så är det knappast dig jag tänder på.

Fick en fråga från Bessy för någon dag sedan om vem Daniel var som jag skrev om, så tänkte besvara det i ett vackert inlägg här så det inte blir några missförstånd.
:)
Det är inte så att jag och Anton har gjort slut utan vi har det hur bra som helst! När jag pratar om Daniel så är det självklart Daniel Adams-Ray jag menar. Min älskade gryningspyroman!
TTYL


Postat av: evelina

sv: ja, halsduken finns kvar om du är intresserad :)

2011-05-13 @ 16:53:17
URL: http://eevelinamattssonlundqvist.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...