What's December without Christmas Eve?

Tänkte bara meddela alla mina läsare att det endast är 1 månad kvar till julafton. Helt sjukt!
Börjar bli lite stressad eftersom jag inte har köpt en enda julklapp än men som tur är ska jag och pojkvännen på en liten shoppingtrip i helgen, så får hålla tummarna på att jag hittar vad jag söker.
Tackar dock inte nej till a lot of julklappstips, alla kategorier!

Let's make an exchange! Ni får julklappstips av mig och jag får av er. Och om ni fortfarande inte är nöjda så kan ni gå in på hittajulklapp.se så hjälper de er. That's what I'm talking about.



Till kompisen, tjejen eller kanske till och med dig själv
 - Chiclitböcker, tjejiga dvdboxar, en häst, Jeffrey Campbell's och självklart kläder.
Till pojkvännen, kompisen, pappa eller bröderna - Parfym, kläder, tv-spel och andra nödvändigheter.
Till mamma, mormor eller farmor - "Krimskrams" och mysiga prylar.
 
Nu är det er tur att tipsa mig om era bästa julklappstips!
Missbuttercup, signing out.


Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Vinn biobiljetter till dig och en vän! :D

Ett klick och en kommentar är vad som krävs !

/ http://smnmode.blogg.se

2011-11-24 @ 19:58:51
URL: http://smnmode.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...