Answers #1

Nilam.
Q:
 varför började du blogga? :)
A: Exakt varför jag började blogga minns jag inte precis just nu men jag började blogga för ungefär 2,5 år sedan och då skrev jag mycket om hur min vardag såg ut. Antar att jag började blogga eftersom det var något av en "trend" då, precis som nu, och sen dess har det bara fortsatt.

Loki.
Q:
Gillar du o resa?
A: Jag ÄLSKAR att resa, fast det tror jag nog att de flesta gör! :)

Emma.
Q:
- Tänk dig att du har fest & helt plötsligt stormar det in två personer i kycklingdräkter, hur hade du reagerat då?
Om du fick byta kön för en dag, vad hade du gjort den dagen?
A: Oj, haha! Först skulle jag nog bli väldigt förvånad men efter ett tag skulle jag nog tyckt att det var kul och kanske frågat om jag fick prova dräkten! Vore ball om det hände.
Om jag fick byta kön för en dag så skulle jag antagligen testat på lite olika saker med mitt könsorgan. Pinsamt men ahh… True story.

Lina.
Q:
Brukar du och J sexa med varandra?
A: Varje gång.

Emelie.
Q: Vad hände med dig och anton? gillar du han fortfarande? hur många gånger hade ni sex på ett ungefär? haha
Vem är J? :S Har du alltid haft så kort hår?
A: Det som hände mellan mig och Anton var att det tog slut och resten vet vi bäst om själva, självklart gillar jag han fortfarande, men som vän. Räknade inte riktigt hur många gånger vi låg med varandra men det blev en hel del under våra 19 månader. ”J” är min nya pojkvän som jag spenderar all min lediga tid med. Han är mörkhårig, 20 år och himla fin. Den längden jag har på mitt hår just nu har jag alltid haft, det växer inte särskilt snabbt och när det väl växt en bit är det dags att klippa bort allt det slitna och man är tillbaka på ruta 1. Men nu har projekt ”långt hår” börjat så snart blir det pizzaz

Elin Winbergh.
Q:
Hej tjejen! Snygg blogg! Hur gammal är du? Vad fick dig att börja blogga och vilka bloggar läser du?
 kramkram
A: Jag är 17 år och varför jag börja blogga kan du läsa lite längre upp i detta inlägg. Finns tyvärr ingen blogg jag följer maniskt men jag gillar att klicka mig in på Hanna Beth’s, Shoddy Linn’s, Dirtylittlestylewhoree’s och Livingdoll’s.
Här hittar man massa inspo!

Klara.
Q:
hur lång är du?
A: Jag är 1,72 m lång.

JohannA.
Q:
fin blogg! (: har du några roliga bloggar du kanske läser?
A: Tack så hemskt mycket. Bloggar jag läser finns längre upp i detta inlägg ^^.

Anonymous.
Q:
vem är läskigast av dina vänner??
A: Den läskigaste utav mina vänner är utan tvekan Annie Henriksson! Hon har en tendens till att psyka en tills man inte vet vart man ska ta vägen och när hon använder sin tystnad som svar bör man akta sig. Är det någon man ska vara rädd för är det utan tvekan henne.

Anonym.
Q: vilka tre maträtter kan du inte leva utan?
A: Tre maträtter jag inte kan leva utan är det självklara valet tacos, pizza och det kanske inte lika självklara: våfflor. Mhmm… Skulle kunna leva på det där. Eller vänta lite nu? Räknas våfflor som en maträtt? Hmm… Aja, WE.

Olivia.

Q: när jag hör Michael B. Trethov - Motorsågsmazurka, då kan jag inte låta bli att skaka min rumpa. Vilken låt är enligt dig omöjlig att INTE dansa till?
A: Åhh herregud vilken charmig låt! Det finns många låtar som är omöjliga att inte dansa till, jag brukar dansa till varenda litet ljud jag hör och även om det är helt tyst kan jag köra några klassiska moves. Men när jag hör Maroon 5-Moves Like Jagger är det rave som gäller! Samma sak när det kommer till Maskinen-Krossa Alla Fönster.

Äppelplockar uppfinnaren

Q: Vad gör jag om jag tycker om någon som jag vet tycker om mig men hon har kille, men jag vill inte förstöra det?
A: Kära Äppelplockare. Om du tycker om en tjej är det bara att go for it! Du har verkligen inget att förlora så skit i att hon har kille och ge järnet! Lycka till

Stay tuned för fler svar!


Postat av: Amanda

Hej glömde skriva fråga :( men kan ta det här :) var du någon sin otrogen mot anton? Vill du ha tillbaka han? Är det med Jens bara en tröst eller reserv om du skulle få tillbaka anton? :) jag är jätte fundersam över varför det slutade och varför det blev Jens :)

2011-10-05 @ 09:28:33
Postat av: Matilda

SV: Det gör inget att frågan kom in lite sent, har inte svarat på alla frågor än så ska ta mig tiden att svara på din också :)

2011-10-05 @ 09:30:41
URL: http://missbuttercup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för tävlingstipset. De drar ju aldrig någon vinnare i den tävlingen jag är/var med i. Lite irriterande... Får se om jag kommer på någon bra motivering till din tävling. :)

2011-10-05 @ 15:31:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...