Egentligen fuckar jag ingen. But revenge is sweeter than you.



Ibland önskar jag att jag kunde öppna upp hela mitt hjärta i bloggen och bara skrivit rad efter rad om allt jag tänker på. Men tyvärr funkar det inte så för folk dömmer varandra alldeles för mycket nu för tiden.
 Men en tanke jag har är uttrycket "Never give up on a person you can't go a day without thinking about."

Det är väl ett fint uttryck och sådär, men man kan ju inte tänka så. Menar den som kommit på detta att man ska gå omkring och vänta på en person i flera månader bara för att man inte kan sluta tänka på den?
Låter väldigt korkat om du frågar mig. Det är väl bättre att släppa taget och hitta en ny istället för att slösa tid på att vara olycklig?! Nej jag förstår mig inte på människor som stannar kvar i något som inte gör dem lyckliga... Det är min åsikt i alla fall, men sedan får alla andra tycka vad dem vill. :)

Vad har hänt annars då under den senaste tiden?
Dansen har börjat igen och det känns jätteskönt att ta tag i träningen igen efter sommaren. Har ju mest blivit joggingrundor och powerwalks den senaste tiden. Men inte nu längre!
Verkligen superhärligt!

Näe, nu blev det väldans mycket text här. Cred till er som orkade läsa!
Glöm förresten inte att delta i min tävling om valfritt iPhone-tillbehör HÄR!
TTYL


Postat av: leia wetterstrand

helskön blogg och fin tjej! :)

kör igång med veckans blogg tävling- få chansen att bli visad i min blogg under en hel vecka med 500 läsare per dag, den du! klicka här:

http://leiawetterstrand.myshowroom.se/?p=315

kram! :)

2011-09-07 @ 07:59:20
URL: http://www.leiawetterstrand.myshowroom.se
Postat av: Inga

Söt bild :D

2011-09-07 @ 14:23:41
URL: http://kovacevic.myshowroom.se
Postat av: sofialejon'



Hejsan, jag har startat en ny rolig ide på bloggen som kallas Dagens Question (dagens fråga alltså). Jag känner att de flesta människor har så många olika svar och lösningar på problem som många andra har eller har haft.. Dessa svar och lösningar har de hittat själva pga sina egna erfarenheter. Människan är egoistisk och vill oftast hålla sina hemligheter för sig själv. Men om folket skulle börja sammarbeta och dela med sig av sina kunskaper och sluta sträva efter att vara så lik alla andra på denna planet som möjligt så tror jag att samhället skulle fungera bättre.

Dagens fråga på min blogg är en start på denna grej som jag hoppas att många vill medverka på. Jag har ställt en fråga där nu som jag gärna behöver ett svar på. Om ni vill att jag ställer en fråga i bloggen som ni har till läsarna så är det bara att kommentera!

Klicka på länken så kommer ni dit direkt!

http://simpleeheart.blogg.se/2011/september/dagens-fraga.html#comment

Mvh Sofia Lejon!

2011-09-07 @ 16:12:53
URL: http://simpleeheart.blogg.se/
Postat av: anton

om du menar mig får du gärna säga det

2011-09-07 @ 20:42:08
Postat av: Belinda

Hej Matilda :) Jag känner ungefär lika dant som dig atm. Behöver du prata hoppas jag att du vet att jag finns där för dig även om vi inte pratat så mycket med varandra innan. Kram!

2011-09-08 @ 17:34:37
URL: http://belindakullberg.devote.se
Postat av: Amanda

Jag tycker du borde skriva av dig, så kul att läsa om andras tankar ;D

2011-09-10 @ 23:10:47


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...