Ett nytt liv

Livet rullar på och så var det lördag igen. Victor och jag har tagit vårt pick och pack upp till Jönköping, utan hembiljett denna gången och levt vår första vecka i egen lägenhet. Det är och har varit flera riktigt trötta dagar pga allt flyttkaos varvat med lektioner och inspark, men oj vad jag trivs här än så länge! Vi bor i en sjukt mysig och perfekt lägenhet cirka 1 mil utanför Jönköping, i Norrahammar för att vara mer exakt. Har äntligen stora fönster med breda fönsterkarmar som man kan sitta på, vilket jag har velat ha sedan jag var liten, så nu stökar jag runt här för fullt för att få det mysigt. Lovar att komma med lite vettiga bilder på lägenheten också när den är helt klar! Om ni är intresserade av att se såklart..? 
 
Fick internet först igår, därav brist på inlägg här men ska bättra mig nu och förmodligen bli bättre än någonsin!

Postat av: liborius

härligt att du trivs:D

2013-09-08 @ 18:23:23
URL: http://liborius.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...