WE WEREN'T BORN TO FOLLOW

Jag har så jävla dåligt samvete, bloggis. Fast jag tänker inte berätta varför. För det är hemligt. Och hemligheter ska förbli hemligheter. Hemligheter ska inte berättas. IT'S A SECRET. Så därför tänker jag inte berätta.

Idag har jag verkligen varit asbra. Jag känner verkligen det. Alltså jag blir helt lugn när jag kommer hem. Jag måste sluta vara så lat hela tiden och försöka börja träna mer. JOBBIG. Det kommer jag ju inte klara av!? AAHIDKH(="¤/)UDAWIPÖJNMSDÖ!!!? DÅLIG

Imorgon ska bli bra. Fast jag har världens jobbigaste lektioner. Idrott och Franska. Inte för att Franska är jobbigt, men ah BGvat6f8b<ckjk!?!(?¤(#U. Jag hatar min lärare. Jag behöver inte gå in på detaljer men hon är en av de värsta personer jag någonsin har träffat. Hon gör mig stressad?! Nä, men vi boundade inte riktigt, eehehe.

Alltså jag känner inte riktigt att jag har kommit in i detta med skolan än, bloggis. Det är dåligt för jag måste skynda mig. Det är snart höst på riktigt och då är ingenting kul. HAHA synddddd!

Det är Brokencyde och LMFAO på högsta volym. Fan vilka jävla minnen jag får av vissa bc-låtar. Får flashbacks och grejer. Fan vad jävla bra dom är.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...