and the day I slip will be the day the sun don't shine

Fyfasiken vad jag var trött imorse, var såå nära att jag bara vände mig om och somnade om, men icke sa nicke. Blev till att tvinga kroppen till skolan. Men nu jävlar gäller det liksom.

Kom hem för en liten stund sedan så det blir nog till att koka mig en kopp te (oboyen är slut, snyft) och sen är det råplugg som gäller. Egentligen skulle jag bara vilja krypa ner i kojen och sova bort all tid. Förhoppnings skulle jag vaknat någon gång till våren, är så sjukt trött på snön nu (och det vet jag att jag inte är ensam om).
Hur gött är det liksom inte att drömma sig bort till tiden då man kan gå med bara ben ute? Så sjukt härligt ju!



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...