there's a cookiemonster in all of us

Vaknade vid halv 12 och blev lite stressad eftersom jag skulle ta bussen vid fem i 1. ( De som känner mig vet att jag är jätte tids nojjig och ska alltid vara i tid. ) Det gick som det skulle fram till att jag var 10 meter från bussen och den körde utan mig. Jag som trodde att jag hade en minut till godo hade sett fel i busstabellen så den körde right in time men enligt mig var den för tidig ( inte mitt fel alls att jag missade bussen ). Det slutade med att jag fick ta tåget till Kstad och möta en inte lika glad Anton som hade hunnit till bussen till skillnad från vissa andra *host* .

Ja, jag vet att jag sa att jag har shoppingförbud, men jag kunde helt enkelt inte hålla mig. Men alltså. Den ropade på mig. Dessutom skrek den ju bara "awesome". Den utökar min samling tjockiströjor ytterligare och det är ju bara lovely. Ett väldigt värt inköp enligt mig. Plånboken tycker inte detsamma kan jag ju meddela. Det känns som pengarna bara springer iväg och som alla vet har jag ingen kondition så jag hinner inte ifatt dem.

Nä, nu blev det mycket text idag igen! Hur lyckas jag? Näe, men man är väl en naturbegåvning på att rabbla upp massa ointressanta saker...? Nä, nu räcker det!!

xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...