the future just begun

Helt okej bra dag idag! Precis innan frukost blev det en timmes promenad. Man bränner nämligen mer om man motionerar på tom mage. Nyårslöftet är nämnligen: - 10 kg. 
Efter promenaden la jag mig i badet en stund och det har jag inte gjort på riktigt länge, och jag börjar faktist undra varför. Hur underbart är det egentligen inte att lägga sig i ett varmt bad när det är så kallt ute?
Efter det har jag varit sjukt lazy och bara legat i min säng och glott. Var även och åt hos mina söta små kines vänner ikväll. Ganska lagom trött på maten men man får ju ställa upp för de andra i huset ibland. Life is life you know.

Imorgon blir det party like a rockstar på Björket. The first time and the first time only på 16. Är fett pepp på det.



xoxo, missbuttercup




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...