i don't want to miss a thing

Imorse kändes det som det skulle bli en bra och fin dag. Men vad hände? Jo, det började snöa. Jag vill seriöst inte ha mer snö nu! Hade uppskattat regn så sjukt mycket mer för tillfället. Men men, ska inte klaga så himla mycket, är ändå ingen som vinner på det.

Förutom snön har det varit en sjukt skön dag. Har dock varit sugen på att synda i mig o'boy mer eller mindre hela tiden. Blev dock till att träna istället för att synda. Helt underbart att dansen börjat komma igång igen. Mindre synda, mer träna.

   The Prodigy-Omen. Den här låten dansar vi då till. Ingenting jag skulle få för mig att lyssna på, men men... Det blir nog bra ändå. Tagga sovmorgon 2morrow och Anton på onsdag!



xoxo, missbuttercup


Postat av: Erik Nilsson

Prodigy är ju sjukt bra, bara du som har dålig musiksmak.

2010-01-19 @ 19:19:04
Postat av: Erik Nilsson

Dock är inte Omen den bästa men den är bra :)

2010-01-19 @ 19:20:13
Postat av: Matilda

Haha det kanske inte är så bra musik att dansa showdans till lilla du :)

2010-01-19 @ 20:07:25
URL: http://missbuttercup.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...