jevligtmyckettextttt, men visste du att…

- … jag är livrädd för spindlar och ormar. blä.
- … jag hatar ljudet från när man tar ut något ur frysen. det ljudet som uppstår när allting skrapas mot isen! att höra när någon skrapar rutorna på bilen är ju hemskt. eller se när någon biter i en isglass. WHAAA, chills. får rysningar i hela kroppen!
- … om någon är dryg mot mig så kan jag inte låta bli att vara dryg tillbaka. it’s the woooorst thing. hatar dryga människor.
- … jag klarar inte av att lägga mig eller sätta mig i en säng utan att borsta av mina fötter först. det känns så smutsigt och äckligt och tänk att man ska sova där i det äckliga sen. nej blä!
- … jag kan inte gå på toa om det är någon jag inte träffat så många gånger i något rum i närheten. och om jag väl går på toa när jag är borta är det enda jag tänker på om jag har låst dörren, därför dubbel eller trippel kollar jag alltid.
- … en sak jag aldrig skulle kunna leva utan är min hårborste. älskar att borsta håret och gör det så fort jag inte har nått annat för mig.
- … om jag blir riktigt glad vickar jag på rumpan, likt en hund viftar på svansen. detta är för jag brukade vifta på rumpan när min hund vifta på svansen för att visa att jag var glad och sen blev det bara till att jag fortsatte med det.
- … jag är en väldigt, VÄLDIGT trött människa. kan sova hur länge som hellst om ingen väcker mig.
- … jag kan vika min tunga på mitten, inte så att den blir en typ "rulle" utan helt på mitten!
- … jag har bloggat av och till sen 2007? är alltså inne på mitt 3:e bloggår nu. var dock inte så seriöst i början.
- … jag har väldigt svårt för att släppa in nya människor i mitt liv och allmänt lita på folk. för mig sjunker verkligen min respekt helt för någon om jag är t.ex. svinbra vän med någon men den personen slutar höra av sig helt och typ… ignorerar en? hahah, vad är grejen liksom? puss på i.a, i.m, a.h, a.n, j.c<3 och a.n. hihuhuho. sen finns det ofc massa fler men yayyyya.


KÄRLEK
LIKSOM, man ska va glad och uppskatta saker.
vill inte skriva mer nu, blir för mycket text! haha, tråk.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...