2 outfits


Outfit no1:
Jeans - Net-a-porter
Väst - The Stylestore
Topp - Miss Selfridge
Ring - Asos
Skor - Nelly

Outfit no2:
Linne - Topshop
Skor - Converse
Kofta - Topshop

Solglasögon - Ray Ban

Tyckte det var lite snålt med "Önskeoufits" här så därför kände jag för att klippa ihop ett litet kollage med två outfits. Jag skulle verkligen inte tackat nej till att springa omkring i dessa kläder till sommaren.
Riktigt Beautylicious!

På tal om något helt annat, vet inte om ni minns mitt lugg-inlägg som jag la ut i... januari?
Har i alla fall tänkt igenom det nu och tyckte det var dags för en förändring.
Kändes lite tacky att köpa löslugg så ikväll klipper jag av håret och skaffar lugg!
Spännande!

Visar resultatet senare såklart!

TTYL



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...