In progress again!

Idag när jag kom hem från skolan så bestämde jag mig för att städa mitt rum, för ovanlighetens skull, men hann inte börja förrän jag hittade mitt gamla skolprojekt. Har antagligen legat under skrivbordet i lite mindre än ett år utan att jag har tagit fram det så jag kände att det var dags för fingrarna att få jobba lite.



Mmmmhhmmmm såååatteee
Nån som kan gissa... vad det är?
För det är ju så himla otydligt... not. MenMENNNN. Det kommer nog ta ett bra tag innan den är klar men jag ska kämpa nu!

 Jag är pepp på nästa vecka. Då åker jag och mamma upp till Stockholm! Vi ska bo på hotell mitt inne i stan, minns inte vad det heter dock? Blir shopping, food och kanske hitta på något annat skoj på kvällen. Ska bli superkul och mysigt! Dessutom älskar jag hotellfrukost!
:blush:
Nu ska jag snart åka och luncha med mamma och sen blir det att åka hem till min man och pussa på honom.
Hejs.


Postat av: Gunilla

Rica heter hotellet. Ska bli kul !

2011-04-05 @ 15:49:52


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...