Inlägg tillägnat eleverna på Handelsprogrammet på HTS


Såhär såg jag ut en "vanlig" (?) onsdag. Är det mina manliga asiatiska drag jag ser? Hmm...

Ojojoj vilken dag!
Svårt att säga om det varit min tur- eller otursdag? Det har inte varit en vanlig dag i alla fall.
Behöver inte gå in på detaljer och sånt där men kan ju säga något positivt och något negativt. 
Mitt öra har äntligen läkt och jag har fått se vägen till skolan x antal gånger idag. 
Så! Det var lite om dagen, alla antecknar vad som händer i mitt liv, AhMaGad!

Men nu till det viktigaste!

Jag skulle vilja tacka killarna på handelsprogrammet på HTS som upplyste både mig och resten av korridoren om att jag kissat på mig idag!
Verkligen snällt av er att dela med er av den infon! :) Skulle aldrig lagt märke till det utan er! Jag som trodde att jag var lite blöt i rumpan på grund av att det regnat på min cykel, men när ni skrek att jag hade gjort i byxa så var det ganska uppenbart för mig att
om man är blöt där bak är enda anledningen att man kissat på sig.
Om det händer igen hoppas jag att ni skriker lite högre för när man börjar bli gammal är det inte bara svårare att hålla reda på kisset utan även svårare att höra, hoppas ni förstår!
Ett stort tack till er som sagt!

Nu ska jag kolla vidare på Project Runway,
love it!
TTYL


Postat av: anton

sopa ;)

2011-04-06 @ 16:14:16
Postat av: Annie

HAHA, matte dååååe...

2011-04-06 @ 17:48:30


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...